یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

دعوت فرمانده بسیج آبفا استان از مردم برای شرکت در انتخابات رئیس‌جمهور

دعوت فرمانده بسیج آبفا استان از مردم برای شرکت در انتخابات رئیس‌جمهور

فرمانده بسیج آب و فاضلاب استان خوزستان در دعوت از اقشار مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، متن بیانیه فرمانده بسیج آبفا استان در دعوت از اقشار مردم به شرکت در انتخابات ۸ تیرماه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات آن مسیر صحیحی است که مردم می‌توانند به وسیله آن حاکمیت ملی، مردم‌سالاری و جمهوریت را در کشور تامین کنند.
امام خامنه‌ای 
بزرگترین موهبتی که خدای متعال به بشر ارزانی داشته و وجه تمایز او با سایر مخلوقات شده اختیار و آگاهی اوست تا بتواند با شناخت صحیح سرنوشت خود را به‌دست گیرد و مسیر رشد و تعالی خویش را رقم زند. 
مطمئن هستیم که با شکر نعمت این موهبت الهی(حق تعیین سرنوشت) خداوند نعمت‌های خود را افزون می گرداند و تحولات را به تبع استفاده صحیح از حق انتخاب ما در ساختن ارکان نظام اسلامی ایران جاری و ساری خواهد ساخت.
ما با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اعلام می‌داریم که تنها راه عبور از مشکلات و ایجاد تحول در حوزه‌های مختلف مشارکت حداکثری در انتخابات است که عظیم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی را برای دفاع از این مرز و بوم به‌همراه خواهد آورد و آرمان شهدا را در ساختن ایران اسلامی محقق می‌سازد.
از همه ملت شریف، مقاوم، شهیدپرور و حماسه‌ساز ایران اسلامی می‌خواهیم که گوشتان به لسان ولی فقیه زمان امام مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باشد و در انتخابات به کسی رای دهید که در مسیر پیشرفت کشور و پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارد.
انشاءالله 
وعده همه ما هشتم تیرماه پای صندوق‌های رأی.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(پنج شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳) ۱۱:۲۹
https://www.abfakhz.ir/u/597
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید