یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

تقدیر استاندار خوزستان از مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در همایش پاسداشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات

تقدیر استاندار خوزستان از مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در همایش پاسداشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات

همایش پاسداشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات روز شنبه ۲ تیرماه با حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و معاونین استاندار، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و جمعی از مسئولان استانی برگزار و از مدیران فعال روابط عمومی دستگاه های اجرایی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در این مراسم خطاب به مسئولان روابط عمومی فرمانداری ها و دستگاه‌های اجرایی استان گفت: روابط عمومی از مشاغل سخت و در عین حال تاثیرگذار است. تلاش های شما همراه با اخلاص و برای اقتدار نظام و انقلاب است.

وی افزود: چند کار مهم بر عهده روابط عمومی هاست؛ اولین کار شناخت مخاطبین و تولید محتوا متناسب با گروه مخاطبین است. از پراکندگی موضوعات بایست پرهیز شود و بر یک موضوع تمرکز کنید. اهداف روابط عمومی ها بایست شناسایی شود و متناسب با آن اهداف انتقال پیام صورت گیرد.

حسینی محراب از روابط عمومی ها خواست تا تلاش های سازمان و اقدامات مهم که موجب رضایتمندی مخاطبان و ارباب رجوع می‌شود را در سطح رسانه بازتاب دهند.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: امروزه فضای مجازی و پیام‌رسانها ضریب نفوذ زیادی دارند. ارتباط حسنه با اصحاب رسانه نیز از جمله اهداف مهم روابط عمومی هاست و این ارتباط و تعامل منجر به انعکاس بهتر اخبار سازمان هاست.

در این آیین، با اهدا تندیس از بهنام پریچه، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان تقدیر شد.

گفتنی است: در تقویم رسمی کشور روز ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی روابط عمومی و ارتباطات نام‌گذاری و ثبت شده است و با توجه به سانحه شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه برگزاری این مراسم از روز یک خردادماه گذشته به شنبه ۲ تیرماه موکول شد.

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳) ۱۳:۰۹
https://www.abfakhz.ir/u/58X
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید