جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

بیش از 1260 کیلومتر از خطوط شبکه فاضلاب خوزستان لایروبی و شستشو شد

بیش از 1260 کیلومتر از خطوط شبکه فاضلاب خوزستان لایروبی و شستشو شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از پس زدگی فاضلاب در شهرهای استان و عبور از فصل بارندگی خبر داد و گفت: طی 6 ماهه نخست سالجاری 1266 کیلومتر از خطوط شبکه فاضلاب استان به منظور آمادگی در برابر بارش‌ ها لایروبی و شستشو شده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صابر علیدادی  گفت: با هدف پاکسازی شبکه و به منظور کنترل پس زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان، هر ساله بر اساس برنامه ریزی زمانبندی نسبت به  شستشو و لایروبی شبکه های اصلی و فرعی جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب استان اقدام می شود.

علیدادی افزود: شرکت آب و فاضلاب برابر وظایف ذاتی و بر اساس ظرفیت ایجاد شده نسبت به لایروبی و شستشوی تمام خطوط شبکه اصلی و فرعی فاضلاب، اورهال تابلوهای برق، نصب دریچه‌های منهول فاضلاب، آماده‌سازی ایستگاه‌های پمپاژ، سرویس دیزل ژنراتورها و اورهال الکتروپمپ‌های لجن‌کش در تاسیسات 20 شهر استان طی 6 ماهه نخست سالجاری اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: لایروبی 487 کیلومتر از خطوط شبکه فاضلاب، شستشوی 779 کیلومتر از خطوط جمع آوری شبکه فاضلاب، بازسازی و نوسازی 14 کیلومتر از شبکه فاضلاب، ساماندهی و نصب درب 2 هزار و 13 حلقه منهول فاضلاب، نصب  یکهزار و 662 فقره انشعاب فاضلاب، رفع  انسداد 29 هزار و 153 مورد گرفتگی طی 6 ماهه اول سالجاری اجرا شد.

وی خرید 32  الکتروپمپ لجن‌کش، سرویس، تعمیر و اصلاح 519 مورد تابلو برق،  سرویس، تعمیر و اصلاح  18 مورد دیزل ژنراتور، سرویس، تعمیر و اصلاح  19 مورد پست برق، اصلاح 31 مورد سیستم روشنایی را از دیگر مراقبت‌های اعمال شده بخش بهره‌ برداری در تمام تاسیسات فاضلاب 20 شهر استان به منظور پیشگیری از آبگرفتگی ها در مقاطع بارندگی عنوان کرد.

گفتنی است: عملیات شستشو و لایروبی شبکه جمع آوری فاضلاب با دستگاه واتر جت و بصورت مکانیزه در شهرهای استان انجام میشود.

تنظیم: راشین نجارپور

 

 

(چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳) ۱۲:۱۷
https://www.abfakhz.ir/u/5jV
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید