جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

ایستگاه تصفیه‌خانه فاضلاب شرق دزفول برای فصل بارندگی مهیا شد

ایستگاه تصفیه‌خانه فاضلاب شرق دزفول برای فصل بارندگی مهیا شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه فاضلاب شرق دزفول با استفاده از توان داخلی و ابتکار نیروهای آبفا تعمیر و با ۱۰۰ درصد ظرفیت، آماده فصل بارش‌ها است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صابر علیدادی اعلام کرد: به منظور اهمیت حفظ محیط‌زیست، بهداشت شهروندان و در راستای عملکرد بهتر ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه فاضلاب دزفول در فصل بارشها، ۲ دستگاه الکتروپمپ لجن‌کش شافت و غلاف ایستگاه پمپاژ فاضلاب شرق دزفول تعمیر و وارد مدار شد.

وی اظهارکرد: این عملیات در راستای آمادگی کامل برای بارشهای پیش رو و هدایت فاضلاب به تصفیه خانه فاضلاب با قید فوریت انجام شد و با این اقدام ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه فاضلاب واقع در گاومیش آباد با ظرفیت کامل برای فصل بارش آماده شده است.

علیدادی اعتبار صرف شده برای این عملیات را یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : در سنوات گذشته اورهال این الکتروپمپها نیازمند صرف هزینه زیاد توسط شرکتهای سازنده خارج از استان بود که معمولا با وقفه و مدت زمان چند هفته‌ای صورت میگرفت لذا جهت حفظ محیط‌زیست و بهداشت عمومی این اقدام با توان داخلی آبفا دزفول و صرف هزینه به مراتب کمتر تعمیر گردیده و وارد مدار شدند.

مدیرعامل آبفا استان، در پایان خاطرنشان کرد ؛ با انجام این عملیات ، ایستگاه پمپاژ فاضلاب شرق دزفول آمادگی لازم را جهت فصل بارندگی داشته و از تمام ظرفیت این ایستگاه بهره برداری میشود.

گفتنی است: شهرستان دزفول افزون بر ۱۶۳ هزار و ۳۳۳ مشترک آب و ۴۸ هزار و ۸۵۱ مشترک فاضلاب دارد.

تنظیم:راشین نجارپور

 

(سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳) ۱۱:۴۱
https://www.abfakhz.ir/u/5jN
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید