شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

در سال 1402 رقم خورد: اجرای بیش از 16 کیلومتر توسعه خطوط شبکه توزیع آب در مناطق شهری و روستایی آبادان

در سال 1402 رقم خورد: اجرای بیش از 16 کیلومتر توسعه خطوط شبکه توزیع آب در مناطق شهری و روستایی آبادان

سرپرست آبفا منطقه آبادان اذعان داشت: به منظور توزیع و تامین آب شرب مصرفی مشترکین 16 کیلومتر و 130 هزار متر توسعه شبکه از ابتدای سالجاری تا پایان بهمن ماه در این شهرستان اجرا و عملیاتی شد.

 

حسین عبیداوی بیشترین میزان توسعه  خطوط شبکه توزیع آب را مربوط به روستاهای اروندکنار دانست و افزود: طی این مدت 9 کیلومتر توسعه در مناطق روستایی اروند کنار  و 380 متر توسعه در شهر اروندکنار توسط تیم های عملیاتی انجام شده است.

وی میزان توسعه شبکه در آبادان را 2 کیلومتر و روستایی 750 متر و میزان توسعه خطوط شبکه توزیع آب در شهر چوئبده را نیز 4 کیلومتر عنوان کرد.

شناسایی  بیش از 500 انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب آبادان

عبیداوی ادامه داد: به منظور کنترل دقیق نحوه مصرف مشترکان و کاهش هدر رفت آب 475 انشعاب غیرمجاز آب طی 11 ماه شناسایی و  تبدیل به مجاز شد، همچنین در این مدت 80 انشعاب غیرمجاز فاضلاب در شهرستان آبادان شناسایی و تبدیل به مجاز شد.

وی انشعابات غیرمجاز و کنتورهای معیوب را موجب اختلال در امر خدمت رسانی دانست و تصریح کرد: با اتخاذ برنامه ریزی صحیح و اقدامات موثر در تلاشیم در سال جدید انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب در بخش شهر و روستا کاهش چشمگیر داشته باشد.

سرپرست آبفا منطقه آبادان توفیقات در حوزه خدمات مشترکین را ارزنده توصیف کرد و افزود: طی سال 1402 یکهزار و 39 فقره انشعاب جدید آب و فاضلاب در سطح شهرستان نصب و واگذار شده است.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲) ۱۴:۳۷
http://www.abfakhz.ir/u/53e
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید