دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد: بزرگترین آب شیرین کن خوزستان در آبادان وارد مدار می شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد: بزرگترین آب شیرین کن خوزستان در آبادان وارد مدار می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: نصب و راه اندازی بزرگترین آب شیرین کن خوزستان، در آبادان  در مراحل پایانی است.

 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صابر علیدادی ضمن مهم ارزیابی کردن اجرای این طرح بزرگ و مهم آبرسانی برای مردم آبادان ، نصب و راه اندازی آب شیرین کن ها را نوید بخش توسعه صنعت آب خوزستان دانست و اظهار کرد: با توجه به اهمیت این موضوع ، پروژه احداث آب شیرین کن جدید آبادان در دستور کار شرکت آبفا خوزستان قرار گرفت.

 

وی ضمن ابراز خرسندی از اجرا و وارد مدار شدن این دستگاه در آینده ای نزدیک گفت: بهبود کیفیت آب آشامیدنی آبادان با توجه به اینکه این شهر در مجاورت دریا ، و مهمتر از همه تبعات ناشی از خشکسالی قرار دارد، یکی از مهمترین دغدغه های مردم و مسئولان استان، خصوصاً مجموعه شرکت آبفا خوزستان بود، از اینرو با حمایت های ویژه دولت سیزدهم و وزارت نیرو، شرکت آبفا خوزستان موفق شد ضمن جلب سرمایه گذاری و مشارکت فعال بخش خصوصی (شرکت پانا انرژی) نسبت به راه اندازی تاسیسات آب شیرین کن جدید آبادان اقدام نماید تا در آغاز فصل گرما تنش آبی در منطقه وجود نداشته باشد.

 

علیدادی پیشرفت فیزیکی این طرح را 90 درصد عنوان و اعتبار راه اندازی آب شیرین کن آبادان را 480 میلیارد تومان از محل مشارکت بخش خصوصی اعلام کرد .

 

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با بیان اینکه تاسیسات آب شیرین کن در محل تصفیه خانه ایستگاه 11 آبادان نصب شده است، ظرفیت آب شیرین کن را 22 هزار متر مکعب در شبانه روز عنوان کرد.

 

وی میزان مصرف آب مشترکین آبادانی را 160 هزار متر مکعب در شبانه روز عنوان و افزود: با وارد مدار شدن این آب شیرین کن بخشی از نیاز آبی شهر آبادان با کیفیت مناسب تامین می شود.

تنظیم:راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳) ۱۴:۵۱
http://www.abfakhz.ir/u/54y
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید