شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

برای دومین سال متوالی درممیزی مراقبتی اعلام شد:تمدید گواهینامه ملی استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفا خوزستان

برای دومین سال متوالی درممیزی مراقبتی اعلام شد:تمدید گواهینامه ملی استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفا خوزستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، از موفقیت در ممیزی مراقبتی و تمدید گواهینامه استاندارد ملی ایزو ۱۷۰۲۵ برای دومین سال متوالی آزمایشگاه مرکزی این شرکت توسط کارگروه ممیزی آبفا کشور خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،  صابر علیدادی با بیان اینکه آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب خوزستان در بخش‌های فیزیکی و شیمیایی و باکتریولوژی در ممیزی مراقبتی موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ملی ایزو ۱۷۰۲۵ برای دومین سال متوالی شد، گفت: تمدید این استاندارد ملی و تخصص آزمایشگاه موجب اطمینان از صحت انجام پایش کنترل کیفی آب  است.

وی افزود: این استاندارد صلاحیت آزمایشگاهها را در آزمون و کالیبراسیون به رسمیت می شناسد و آزمایشگاه بایستی الزاماتی را برآورده نماید تا بتواند اثبات کند که سیستم کیفیت را بکار گرفته و از نظر فنی صلاحیت داشته و قادر به فراهم آوردن نتایج معتبر می باشد.

علیدادی بیان کرد: از مزایای این استاندارد میتوان به ارتقا سطح آزمایشگاه و کسب اعتبار، افزایش اطمینان از صحت نتایج ارایه شده توسط آزمایشگاه، استاندارد کردن روشهای اجرایی و مدیریتی آزمایشگاه، ارتقا سطح مشتری مداری، امکان پذیرش آزمایشگاه به عنوان آزمایشگاه مرجع و... اشاره نمود.

در این رابطه مدیرعامل آبفا خوزستان از تلاش فشرده و بی‌وقفه مجموعه زحمت کش کارکنان آزمایشگاه شرکت در مسیر اخذ این موفقیت قدردانی کرد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲) ۱۴:۵۷
http://www.abfakhz.ir/u/52s
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید