شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

در ۷۵ روز گذشته اجرا شد: بیش از 1600 متر اصلاح و توسعه خطوط شبکه آب در شهرستان بهبهان

در ۷۵ روز گذشته اجرا شد: بیش از 1600 متر اصلاح و توسعه خطوط شبکه آب در شهرستان بهبهان

مدیر آبفا منطقه بهبهان گفت: به منظور تامین و توزیع آب شرب مشترکین جدید، افزایش کمی و کیفی فشار آب و جلوگیری از هدررفت آب اجرای ۱۶۹۰ متر اصلاح و توسعه خطوط شبکه آب عملیاتی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، سیامک شکوریان افزود: با هدف تامین و توزیع آب به مشترکین جدید  ۸۷۰ متر در حوزه شهری و ۱۰۰ متر در حوزه روستایی توسعه شبکه اجرا شد.

مدیر آبفا منطقه تصریح کرد: با توجه به اهمیت اصلاح خطوط آب و به منظور پایداری شبکه و کاهش پرتی آب در بازه زمانی مذکور در حوزه شهری ۷۰ متر و در حوزه روستایی ۶۵۰ متر از خطوط شبکه و انتقال اصلاح و بازسازی شد.

شکوریان جنس لوله های بکار رفته در این عملیات ها را پلی اتیلن و در اقطار۶۳، ۷۵، ۹۰ و ۱۱۰ میلی متر ذکر کرد و گفت:  عملیات های توسعه شبکه در مناطق مختلف شهر از جمله کوره جبور، روستای خارستان، بلوار اداره راه و ترابری، خیابان علی مومن طیبی و کوی اسلام آباد انجام شد و عملیات اصلاح شبکه در کوچه جهاد سازندگی سابق اجرا گردید.

وی خدمت رسانی به روستاییان را امری ضروری قلمداد کرد و بیان داشت: در زمستان امسال ۷۵۰ متر  توسعه و اصلاح خطوط شبکه و انتقال در روستاهای کیکاووس، قنبری، آل طیب، کلگه زار، کردستان کوچک، دودانگه بزرگ و شهرویی انجام شد.

گفتنی است در این مدت ۲۵۲ مورد تعمیر انشعابات، ۵۶ مورد تعمیر شبکه اصلی و فرعی و ۶۰ مورد استاندارد سازی انشعابات خانگی صورت پذیرفته است.

تنظیم: راشین نجارپور

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲) ۱۴:۱۹
http://www.abfakhz.ir/u/53c
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید