به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا استان، تبادل اطلاعات، دانش و هم افزایى و ارائه
راهکارهای مناسب جهت ارتقاء کمی و کیفی در حوزه مشترکین را هدف از برگزاری این
کارگروه در بهبهان عنوان کرد.
حسین عبیداوی ارتباط عملکردی بین دو بخش وصول و
فروش را دوسویه دانست و گفت: برای دستیابی به وصول و فروش مناسب و خوب باید بین این دو بخش با نظم و
انضباط و پایش مستمر ارتباطی دوسویه و موثر برقرار باشد و به نوعی فروش و وصول
لازم و ملزوم یکدیگرند.
وی عملکرد شهرستان بهبهان در بخش وصول را بهترین در
سطح استان برشمرد و بیان داشت: شهر بهبهان می تواند الگویی
مناسب در این بخش برای سایر شهرها باشد و این سطح از تعهد کاری ستودنی است لذا
لازم است شهرهای تابعه منطقه نیز با پیروی از این الگو ضعف و کاستی های خود را
برطرف کنند.
عبیدوای پایش و رصد دقیق مامورین قرائت و آبداران
را مهم توصیف و افزود: در صورت لزوم می توان با جذب و بکارگیری پیمانکار بهبود عملکرد در حوزه
روستاها را شاهد باشیم.
وی تصریح کرد: با همین راهکار لازم است کنتورهای فرسوده و بالای
۸ سال نیز بررسی
و پایش شوند.
در ابتدای این جلسه مدیران و کارشناسان ستادی با
ارائه آمار و اطلاعات دقیق، وضعیت کمی و کیفی حوزه خدمات مشترکین و درآمد منطقه
بهبهان را تجزیه و تحلیل کردند.
تنظیم: راشین نجارپور