یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

شستشوی و لایروبی 5کیلومتر از خطوط شبکه فاضلاب ماهشهر

شستشوی و لایروبی 5کیلومتر از خطوط شبکه فاضلاب ماهشهر

سرپرست آبفا بندرماهشهر از اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از پس زدگی فاضلاب در این شهر و عبور از فصل بارندگی خبر داد و گفت: 5 کیلومتر از خطوط شبکه فاضلاب شهر بندرماهشهر به منظور آمادگی در برابر بارش‌ها لایروبی شده است.

 

احمد شیخاچی گفت: با هدف پاکسازی شبکه و به منظور کنترل پس زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان، بیش از 5 کیلومتر از شبکه اصلی و فرعی جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهرستان، شامل مناطق امام , شریفی و سعیدی طی ماه گذشته لایروبی و شستشو

شد.

وی به اهمیت موضوع دفع آبهای سطحی در زمان بارندگی با درنظر گرفتن ورود به فصل پاییز و زمستان و آماده باش گرو‌ه‌های امدادی اشاره کرد و افزود: موضوع فاضلاب و آبهای سطحی یکی از دغدغه‌های مهم برای شهرداری و آبفا بوده و به همین علت در بحث لایروبی شبکه فاضلاب اقدامات پیشگیرانه در دست انجام است.

شیخاچی با تاکید بر اینکه آبفا منطقه ماهشهر از تمام ظرفیت و پتانسیل خود در جهت پیشگیری از بروز هرگونه مشکل در زمان بارندگی ها استفاده میکند تا انشاالله شهروندان دچار مشکل در سطح شهر نشوند، اشاره کرد: در تاسیسات‌ فاضلاب موضوع رسیدگی و رفع نواقص در زمینه الکتروپمپ‌های لجن‌کش ، لایروبی ودیزل ژنراتورها به طور جدی در دستور کار این امور قرار گرفته است.

سرپرست آبفا منطقه بندرماهشهر در پایان اذعان داشت: اجرای شبکه دفع آبهای سطحی طی سال‌های گذشته، توانست کمک شایانی به پیشگیری از بحران آبگرفتگی‌ها در سطح شهرستان انجام دهد که از شهردار محترم انتظار داریم این موضوع را در دستور کار مجموعه‌ شان قرار دهند و بتوانند در ۱۰۰٪ مناطق شهرستان شبکه دفع آب‌های سطحی را اجرا کنند.

شیخاچی در خصوص خدمات انجام شده در بخش فاضلاب شهرستان طی 6 ماه ابتدای سالجاری اذعان داشت: بیش از 5054 مورد رفع انسداد و نصب 350 مورد درب گذاری منهول فاضلاب اجرا شد .

تنظیم: راشین نجارپور

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳) ۱۳:۱۶
https://www.abfakhz.ir/u/5iR
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید