یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

تقدیر دکتر علیدادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از جانبازان سرافراز ستاد شرکت آب و فاضلاب خوزستان

تقدیر دکتر علیدادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از جانبازان سرافراز ستاد شرکت آب و فاضلاب خوزستان

طی نشستی صمیمانه و بمناسبت هفته دفاع مقدس از جانبازان سرافراز ستاد شرکت آب و فاضلاب خوزستان تجلیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان؛ امروز طی مراسمی با حضور دکتر علیدادی مدیرعامل شرکت و هماهنگی فرمانده پایگاه بسیج از جانبازان سرافراز ستاد شرکت آب و فاضلاب خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس تقدیر شد.

صابر علیدادی اظهار داشت: به یقین خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران حق بسیار زیادی به گردن همه آحاد جامعه دارند و بر ما مسئولان تکلیف است که همواره قدردان ازخودگذشتگی این عزیزان باشیم چرا که اگر امروز ما مسئولیت و عزتی داریم، مرهون همین ایثار و جان فشانی هاست.

وی افزود: جانبازان عزیزی که یادگاران مبارزات مقدس اسلامی هستند، یادگارانی که در جای جای ایران اسلامی حضور دارند و با هر صحبت و هر حرکت و هر حضورشان پیام بیدار باش برای تک تک ما هستند و مسئولیتهای فردی و جمعی ما را یادآور می شوند، الگوهای جامعه اند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: امروز کسانی که انقلاب را خوب می‌شناسند هرگز تلاش مجاهدانه و ایثار و گذشت و پایداری شما جانبازان را فراموش نمی‌کنند، شما یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس هستید و مجاهدت شما مسئولیت سنگینی را بر دوش دیگران گذاشته است.

ابودر علیخانی خطاب به جانبازان شاغل شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان  شما یادگاران دفاع مقدس هستید که جنگ را تجربه کردید و از سختی های آن متاثر شدید ولی با این همه سختی، فرصت حضور در این رویداد، همچون مدال افتخاری است که بر گردن شما آویخته شده است.

وی با بیان اینکه این شرکت باید ارزش های انقلاب اسلامی در آن متجلی شود، افزود: باید بتوانیم پیام و ارزش های انقلاب اسلامی را منتقل کنیم.

 جانبازان به عنوان افرادی که یک مسیر ارزشمند را طی کرده اند در ارتباط با هرکسی باید این حس را انتقال دهند که این مسیر ارزشمند قابل دفاع است و نسل حاضر تحت تاثیر این جریان فکری، در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کند.


روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) ۱۴:۳۴
https://www.abfakhz.ir/u/5iJ
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید