شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

اصلاح بخشی از شبکه فاضلاب بندر امام خمینی(ره)

اصلاح بخشی از شبکه فاضلاب بندر امام خمینی(ره)

مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی(ره) از اصلاح بخشی از شبکه دفع بهداشتی فاضلاب در این شهر خبر داد.

 

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، داوود چاشیانی گفت: جهت رفع مشکل پس زدگی و دفع فاضلاب در شهرک مقداد، منطقه فاز یک و شهرک شهید صدوقی عملیات اصلاح شبکه فاضلاب اجرا شد.

وی افزود: با توجه به فرسودگی خط لوله شهرک مقداد بلال 3  با استفاده از لوله پلی اتیلن ۱۲ اینچ به متراژ ۶ متر در عمق دو متر نسبت به  اصلاح شبکه فاضلاب در راستای آماده سازی دفع آبهای سطحی و شبکه فاضلاب جهت بارندگی‌ها و پس زدگی فاضلاب در معابر و کوچه‌های فرعی با تلاش نیرو‌های بهره برداری اقدام شد.

چاشیانی ادامه داد: در عملیات دیگری به منظور رفع مشکل پس زدگی و دفع فاضلاب در بندر امام خمینی(ره)، عملیات اصلاح شبکه فاضلاب و نصب انشعاب‌ها در منطقه فاز یک مفتح ۸ با استفاده از لوله پلی اتیلن فشارقوی دوجداره به قطر ۸ اینچ به متراژ ۲۰ متر در این شهر اجرا شد.

مدیر اداره آبفا  بندر امام خمینی(ره) در پایان از انجام عملیات رفع گرفتگی شبکه جمع آوری فاضلاب در مناطق شهرک شهید صدوقی ۸  خبر داد و اذعان داشت: در این عملیات اجرایی با همت گروه حوادث و اتفاقات شبکه فاضلاب و با تلاش نیرو‌های بهره برداری، لایروبی و لجن برداری ۱۶ منهول در دو مرحله ، حفاری ۳ متر و اتصال سر وصل صدوقی ۸ انجام شد.

چاشیانی در پایان از شهروندان خواست تا نسبت به استفاده و بهره برداری اصولی از شبکه فاضلاب اهتمام جدی داشته و از ریختن زباله به شبکه فاضلاب خودداری کنند.

وی با بیان اینکه هزینه‌های عملیات توسعه شبکه از محل درآمدی جاری اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی(ره)  تامین شده است، ادامه داد: همه تلاش خود را برای رفع مشکلات شبکه فاضلاب به ویژه در مناطق مسکونی این شهر به کار گرفته‌ایم و شهروندان می‌توانند مسائل مربوط به این حوزه در سامانه ۱۲۲ ثبت کنند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی و رفع مشکلات اقدام شود.

 

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳) ۱۰:۱۸
https://www.abfakhz.ir/u/5iz
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید