شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

مراسم گرامیداشت هفته‌ دفاع مقدس در آبفا خوزستان

مراسم گرامیداشت هفته‌ دفاع مقدس در آبفا خوزستان

همزمان با فرارسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس و به مناسبت بزرگداشت این هفته مراسمی با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) و پرسنل و خانواده های صنعت آب و فاضلاب خوزستان در محل شرکت آبفا استان برگزار شد .

 

 به گزارش روابط عمومی، مراسمی در پاسداشت هفته دفاع مقدس با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان (عج) در محل شرکت آب و فاضلاب خوزستان برگزار شد.

در ابتدای مراسم صابر علیدادی، مدیرعامل شرکت آبفا استان ضمن عرض خیر مقدم به حضار، بیان داشت:  پاسداشت هفته دفاع مقدس مربوط به گذشته نبوده و ادامه دارد و به جای هفته باید ثانیه‌های آن را پاس بداریم.

وی هدف از برگزاری مراسم گرامیداشت هفته‌ دفاع مقدس را زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا ، ایجاد انگیزه معنوی و تقویت روحیه  وحدت و همکاری در مسیر خدمت رسانی به مردم عنوان کرد.

علیدادی افزود: در تمام دوران جنگ تحمیلی یک روز هم آبرسانی به تمام شهرها و جبهه ها قطع نشد و همکاران ما با تمام توان کاری کردند که بسیجیان ما در جبهه ها بی آب نمانند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در ادامه از ابوذر علیخانی،دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و فرمانده بسیج آبفا استان در برپایی این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه سردار سرتیپ حسن شاهوار‌پور فرمانده سپاه خوزستان با تشکر از مسئولان صنعت آبفا خوزستان در پاسداشت یاد شهدا و‌ ایثارگران اظهار داشت: دشمنان همیشه در کمین هستند که جنگی را بر ما تحمیل کنند. این یک معادله است ما همیشه باید برای ‌اینکه جنگی بر ما تحمیل نشود آماده باشیم. 

سردار شاهوارپور گفت: یکی از عواملی بروز جنگ در ایران این بود که استکبار جهانی منافع خود را در خطر دیده و منتظر فرصتی بود دوباره شرایط را به دورانی برگرداند که از کشور ما
بهره‌ برداری کند.

عامل دیگر طمع صدام و حزب بعث به کشور ما بود. اما عامل داخلی که باعث شروع جنگ شد عدم انسجام در اداره کشور بود. علی‌رغم اینکه مردم در صحنه و گوش به فرمان رهبری بودند ولی تفرقه بین دولت‌مردان باعث سوء استفاده دشمن از این شرایط شد.

فرمانده سپاه خوزستان اشاره کرد: یکی از ‌برنامه‌های دشمن، اشغال خوزستان و مناطق مرزی بود. به همین منظور 12 لشکر وارد خاک ایران شدند و مردم بی‌دفاع را زیر شدیدترین حملات قرار دادند و هیچ سازمان بین‌المللی هم جنایت آنها را محکوم نکرد. هدف دیگر دشمن فلج کردن کشور در حوزه زیرساختی بود و به همین منظور کارخانجات و پلها را بمباران کردند. در طول هشت سال با وجود استفاده از سلاح‌های غیر متعارف همانند سلاح‌های شیمیایی و انجام بدترین جنایات آنچه باعث موفقیت ما شد تکیه کردن به داشته‌های خودمان بود. داشته‌های ما رهبر، دین و مردممان بودند که با آنها توانستیم مدل جدیدی از مقاومت را برای خروج از آن وضعیت ارائه دهیم.

سرودخوانی، اجرای تئاتر و برگزاری غرفه کودک و دفاع مقدس از دیگر برنامه های اجرا شده در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس آبفا خوزستان بود.

بر اساس این گزارش در غرفه کودک که مورد استقبال بی نظیر کودکان قرار گرفت، برنامه های متنوعی از جمله قصه گویی، بازی های گروهی، ایستگاه نقاشی، چهره آرایی، عروسک گردانی برگزار و به 90 نفر از کودکان هدایایی اهدا شد.

همچنین در پایان مراسم گرامیداشت هفته‌ دفاع مقدس که در آبفا خوزستان برگزار شد به قید قرعه به 3 نفر از شرکت کنندگان در مسابقه دوچرخه، 3 نفر سفر زیارتی کربلا و 3 نفر سفر زیارتی مشهد اهدا شد.

تنظیم: راشین نجارپور

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳) ۱۴:۵۰
https://www.abfakhz.ir/u/5hD
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید