شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۰ برنامه فرهنگی؛ ورزشی و .... برگزار می شود

امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۰ برنامه فرهنگی؛ ورزشی و .... برگزار می شود

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شرکت آب وفاضلاب خوزستان گفت: با برنامه ریزی انجام شده امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۰ برنامه فرهنگی؛ ورزشی و .... برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، ابوذر علیخانی در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار داشت: امسال در هفته دفاع مقدس که به شعار «در راه فتح قله ایم» مزین شده است، ۱۰ برنامه فرهنگی؛ ورزشی و .. اجرا می شود تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در این هفته نهادینه کنیم.
وی  افزود: فضاسازی شرکت ، برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس به صورت خانوادگی ، بازدید از مناطق جنگی،گردهمایی بسیجیان،پخش شیرینی در شرکت. غفار رویی از گلزار شهدا، دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا، ایثارگران،جانبازان، برنامه مختلف ورزشی به نام شهدا، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شرکت آب و فاضلاب خوزستان است. 
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب وفاضلاب خوزستان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس  و برنامه های ویژه دفاع مقدس از جمله برنامه هایی است که در این هفته  در تمام شرکت‌های آب وفاضلاب در شهرستان ها اجرا خواهد شد
علیخانی بیان داشت: حضور بسیجیان در نماز جمعه ، برگزاری میز خدمت مسئولان شرکت در مصلای نماز جمعه از دیگر برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس است.  وی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه همکاران گرامی به همراه خانواده های محترمشان دوشنبه ساعت ۲۰ برگزار می شود و یک غرفه ویژه کودکان نیز برای فرزندان همکاران تهیه شده است؛ در این مراسم جوایز نفیسی با قید قرعه به همکاران داده می شود.
ابوذر علیخانی دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شرکت آب وفاضلاب خوزستان
(یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳) ۱۰:۰۶
https://www.abfakhz.ir/u/5hv
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید