سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

بهره برداری رسمی از خط انتقال آب تعاونی ایثار/ خداحافظی اهالی خرمن خاک و تک تکاب با افت فشار و قطعی مکرر آب

بهره برداری رسمی از خط انتقال آب تعاونی ایثار/ خداحافظی اهالی خرمن خاک و تک تکاب با افت فشار و قطعی مکرر آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با حضور معاون عمرانی استاندار و مسئولین شهرستان شوشتر، خط ۱۶۰ میلیمتری انتقال آب تعاونی ایثار برای بهره مندی 460 واحد مسکونی از نعمت آب شرب رسماً وارد مدار بهره برداری شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صابر علیدادی اظهار داشت : با توجه به لزوم ایجاد زیر ساخت لازم برای تعاونی مسکن ایثار شهرستان شوشتر که ۴۶۰ واحد مسکونی را شامل می شود این خط به طول 5/5 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال اجرا و وارد بهره برداری شد.

وی افزود :  با توجه به عبور این خط انتقال از روستاهای خرمن خاک و تک کاب ، تامین آب این دو روستا با جمعیت ۳۷۰۰ نفر نیز با استفاده از این خط انجام شد و مشکل افت فشار و قطعی های مکرر سال های اخیر برطرف گشت.

علیدادی در پایان گفت : از تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولین شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی، سید موسوی فرماندار شهرستان و معاونین، شیاسی بخشدار مرکزی ،اعضای شوراها و دهیاران خرمن خاک و تک‌تکاب صمیمانه قدردانی می‌کنم و این نوید را می‌دهم که آبرسانی مستمر، با کیفیت و رفع مشکلات احتمالی در سایر نقاط شهرستان با قدرت ادامه خواهد داشت.

تنظیم: راشین نجارپور 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳) ۱۳:۵۰
https://www.abfakhz.ir/u/5bh
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید