دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

در راستای ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات رسانی در شهرهای استان: همزمان با هفته دولت ، بهره برداری از 30 پروژه عمرانی در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی خوزستان

در راستای ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات رسانی در شهرهای استان: همزمان با هفته دولت ، بهره برداری از 30  پروژه عمرانی در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی خوزستان

در راستای تأمین کمی و کیفی آب شرب شهرهای استان، شرکت آبفا خوزستان همزمان با هفته دولت 24 پروژه عمرانی را در بخش آب با ارزش ریالی 3621 میلیارد ریال در 49 روستا و 14 شهرستان به بهره برداری می رساند.

 

 *       با بهره برداری از این پروژه‌ها، 549  هزار و 454 نفر از خدمات ارایه‌ شده در این ارتباط منتفع خواهند شد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در گفت و گو با واحد خبر این شرکت بخش عمده ای از اعتبارات هزینه شده برای اجرای پروژه ها را از محل اعتبارات ملی و استانی دانست.

 

 صابر علیدادی اذعان داشت: با بهره برداری از این پروژه‌ها، 549 هزار و 454 نفر از خدمات ارایه‌ شده در این ارتباط
 بهره مند خواهند شد
.

 

وی افزود: بهره برداری از 24 پروژه آبرسانی و 6 پروژه فاضلاب از جمله مواردی هستند که در این هفته به بهره برداری می رسد.

 

رئیس هیئت مدیره آبفای استان پروژه های افتتاح شده در هفته دولت را شامل احداث و اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، احداث و بازسازی مخازن ذخیره آب، خرید و حفر و تجهیز چاهها و خطوط انتقال آب، احداث و تکمیل ایستگاه پمپاژ، و  اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در شهرها و روستاها عنوان کرد.

 

وی تاکید کرد: در بخش آبرسانی شهری 12 پروژه در 7 شهرستان با اعتبار یکهزار و 790 میلیارد ریال و در بخش آبرسانی روستایی 12پروژه در 49 روستا با ارزش ریالی یکهزار و 831 میلیارد ریال وارد مدار بهره برداری می شوند.

 

علیدادی پروژه های هفته دولت بخش آبرسانی شهری این شرکت را مربوط به شهرهای باغملک، دزفول، اهواز، شوشتر، امیدیه، جایزان،سوسنگرد، حسینیه، چم گلک و اندیمشک عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت با اجرای پروژه های عمرانی ساکنین  49 روستا از از خدمات ارایه‌ شده در این ارتباط منتفع خواهند شد ، این پروژه ها را مربوط به روستاهای شوش، ایذه، شوشتر، بهبهان، امیدیه، هویزه و صیدون دانست.

 

علیدادی ادامه داد: در اجرای 24  پروژه عمرانی در بخش آب شهری و روستایی خوزستان، 62 کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال ، 1 باب احداث و بازسازی مخازن ذخیره آب و حفر و تجهیز 5 چاه در 7 شهرستان و اجرای 90 کیلومتر خطوط انتقال آب،  احداث 6 باب مخزن ذخیره آب، ،  حفر چاه و تجهیز چاهها و خطوط انتقال  11 مورد،  احداث و تکمیل 1 مورد ایستگاه پمپاژ و اصلاح و توسعه 11  کیلومتر شبکه توزیع آب  در 49 روستا به بهره برداری می رسند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار داشت: در بخش فاضلاب  6  پروژه در 5 شهر با اعتبار 3 هزار و 790  میلیارد ریال در شهرهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر، بندرامام و شوشتر وارد مدار بهره برداری می شوند.

 

وی ادامه داد: در اجرای 6 پروژه عمرانی در بخش فاضلاب شهری خوزستان، اجرای 82 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب، تکمیل و راه اندازی 1 باب ایستگاه پمپاژ، احداث 1 باب تصفیه خانه فاضلاب و نصب یکهزار و 760 فقره انشعاب فاضلاب در 5 شهر استان به بهره برداری می رسند.

 

گفتنی است: شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در زمان حاضر به 89 شهر ، 30 شهرستان و بیش از 5 هزار روستا خدمات ارائه می کند.

 

تنظیم:راشین نجارپور

 

  

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳) ۱۳:۰۶
https://www.abfakhz.ir/u/5b5
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید