دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

تأسیسات آبرسانی منتهی به پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه به روز رسانی شد

تأسیسات آبرسانی منتهی به پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه به روز رسانی شد

مدیرعامل آبفای خوزستان از به روز رسانی تأسیسات آبرسانی منتهی به پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه خبر داد و گفت: دمای بالای هوا در استان سبب ناپایداری در سیستم‌های برقی می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صابر علیدادی اظهار کرد: با توجه به وابستگی فعالیت‌ ایستگاه‌های پمپاژ و انتقال آب به برق، نیاز بود که یک مراقبت کامل انجام و تعمیرات اساسی این ایستگاه‌ها در دستور کار قرار گیرد تا خللی به خدمات رسانی وارد نشود.

وی با اشاره به خط انتقال ۱۶۰ کیلومتری آب از ایستگاه W۲ تا چذابه و گذر از ایستگاه‌های پمپاژ ام‌الدبس، سوسنگرد، بستان و چذابه عنوان کرد: یکی از کارهای اولویت‌دار ما در سه ماه گذشته تعمیر ایستگاه‌های در مسیر بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در این مدت ایستگاه جامع سوسنگرد به صورت کامل و تأسیسات بستان از نظر برقی و مکانیکی تعمیر شد.

وی با اشاره به تعمیر دستگاه کلرزنی آب به منظور انتقال آب آشامیدنی سالم به پایانه مرزی چذابه افزود: علاوه بر اورهال ایستگاه‌های پمپاژ، یک دستگاه دیزل ژنراتور به پایانه مرزی چذابه منتقل کردیم تا در صورت وقوع قطعی برق، عملیات آبرسانی دچار اختلال نشود.

 

علیدادی به اصلاح و بازسازی مخزن ۲۵ هزار مترمکعبی طرح جامع در شهرستان خرمشهر اشاره کرد و گفت: تعمیر ایستگاه پمپاژ طرح جامع در شلمچه هم از دیگر اقدامات شرکت آبفا در روزهای منتهی به زیارت اربعین بود.

وی گفت: با توجه به اقدامات انجام شده خوشبختانه تاکنون مشکل حادی در پایانه‌های مرزی نداشتیم و خدمت رسانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان به زائران تا بازگشت آخرین زائر ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش پایانه های مرزی چذابه و شلمچه ۲ گذرگاه عبوری زائران به کشور عراق است.

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳) ۰۸:۴۰
https://www.abfakhz.ir/u/5aQ
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید