دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

توزیع روزانه ۹ هزار مترمکعب آب در پایانه مرزی شلمچه

توزیع روزانه ۹ هزار مترمکعب آب در پایانه مرزی شلمچه

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: روزانه ۹ هزار مترمکعب آب شرب شیرین به منظور آبرسانی به زائران در پایانه مرزی شلمچه تولید و توزیع می شود.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صابر علیدادی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده شرکت آبفا خوزستان در پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: شرکت آبفا استان از چند ماه گذشته با برنامه‌ریزی و بسیج امکانات توانست در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی پیشتاز باشد.

وی با بیان اینکه وضعیت این مرز به لحاظ پایداری آب و فاضلاب در شرایط پایداری قرار دارد افزود: علاوه بر تولید روزانه ۹ هزار مترمکعب آب در مرز، ۲ مخزن به ظرفیت یک هزار مترمکعب در مواکب مرز شلمچه نصب شده است تا امکان ذخیره‌سازی آب شرب را در این پایانه مرزی افزایش دهد.

علیدادی تصریح کرد: جهت تامین آب شرب زائران و مواکب، در این مسیر ۲ دستگاه تانکر سیار آب با ظرفیت مجموع ۴۷ هزار مکعب در شبانه روز به ارائه خدمات می‌پردازند .

وی اصلاح پایپینگ پمپ مکش تقویت فشار مواکب به منظور افزایش ظرفیت تامین آب مواکب، اجرای خط آب پارکینگ به طول یک کیلومتر با سایز لوله ۷۵ میلیمتر، اورهال و ساماندهی تاسیسات آب شهدای شلمچه و ایستگاه تقویت فشار آب مواکب، استقرار ۲ دستگاه تانکر آبرسانی از جمله اقدامات این شرکت در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه دانست.

مدیرعامل آبفا استان نصب یک دستگاه دیزل ژنراتور ، لایروبی تمام شبکه دفع فاضلاب پشت مواکب، لایروبی حوضچه های مواکب، اجرای خط دفع فاضلاب به طول ۷۰۰ متر، احداث منهول پمپ و اتصال به خط دفع فاضلاب، اجرای ۷۵۰ متر اجرای انشعابات فاضلاب مواکب جدید، نصب الکتروپمپ لجن کش مربوط به منهول پمپ دفع فاضلاب مسیر شلمچه را از دیگر اقدامات انجام شده در جهت رفاه زائران عنوان کرد.

وی با اشاره به ارائه خدمات متعدد در مرزهای شلمچه و چذابه افزود: امسال نیز به نسبت سال‌های گذشته به لحاظ کمی و کیفی، شاهد رضایتمندی مردم و ارتقاء سطح خدمات در مرزها هستیم.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان خاطرنشان کرد: خدمت به زائران اباعبدالله را وظیفه خود می‌دانیم و برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: در بحث اربعین محدودیتی برای انجام امور مربوطه در حوزه آبفا نداریم و همکارانمان با تمام جان و دلشان کار می‌کنند.

تنظیم :  راشین نجارپور

  

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(جمعه ۲۶ اَمرداد ۱۴۰۳) ۱۰:۳۲
https://www.abfakhz.ir/u/5aq
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید