جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

پیام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان برای حضور پرشور در انتخابات روز 15 تیرماه ۱۴۰۳

پیام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان برای حضور پرشور در انتخابات روز 15 تیرماه ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان طی پیامی از ایرانیان همیشه در صحنه به ویژه مردم ولایتمدار استان خوزستان و خانواده تلاشگر صنعت آب و فاضلاب دعوت کرد تا در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری مشارکت پرشور و گسترده ای داشته باشند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، متن پیام صابر علیدادی به این شرح است:

ملت مقتدر و همیشه در صحنه ایران اسلامی، در آستانه انتخاباتی قرار دارد که بیش از هر زمان مورد توجه جهانیان است.

 

 شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و اجتماعی است، انتخابات پایه تحول و راه حل مشکلات است و مشارکت حداکثری برای حفظ ایران قوی یک اصل مهم و قابل اهمیت است.

 

قطعاً مشارکت شورآفرین ملت ایران در انتخابات پیش رو، جلوه‌ای تازه از نشاط و پویایی انقلاب، قدرت، عزت و اعتبار ایران و ایرانی و نشان دهنده غیرت ملت انقلابی و ناکامی دشمنان و اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل بویژه استکبار جهانی است که سالهاست با توطئه های خصمانه سعی در ایجاد جو ناامیدی در بدنه انقلاب و فروپاشی انقلاب را دارد.


لذا با توجه به اینکه پیشرفت و توسعه کشور، تحقق عدالت اجتماعی، رفاه و آبادانی کشور در گروه مشارکت عموم مردم در انتخابات است، از این رو از عموم هموطنان ارجمند به ویژه مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان خوزستان و همکاران گرانقدرم در مجموعه صنعت آبفا استان دعوت می کنم تا در روز جمعه پانزدهم تیرماه در انتخابات پیش رو با مشارکت حداکثری، مدیری توانمند، متعهد، متخصص، مسئولیت پذیر و شجاع را برای تحقق آرمان های انقلاب و ایران قدرتمند انتخاب نمایند.

 

وعده دیدار ما روز جمعه پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های اخذ رأی و انتخاب یک رئیس‌جمهور مقتدر، کارآمد و ولایی خواهد بود. ان‌شاءالله


صابر علیدادی
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳) ۱۳:۰۵
https://www.abfakhz.ir/u/59j
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید