سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

لایروبی حوضچه های ذخیره آب شعیبیه شوشتر/ بهبود کیفیت آب بیش از 22 روستا

لایروبی حوضچه های ذخیره آب شعیبیه شوشتر/ بهبود کیفیت آب بیش از 22 روستا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: به انجام عملیات لایروبی و گندزدایی مخازن روستاهای مختلف بخش شعبیه ، کیفیت آب شرب بیش از 22 روستای تحت پوشش شوشتر بهبود یافت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صابر علیدادی افزود: با اقدامات و تلاش کارکنان حوزه معاونت بهره‌ برداری  آبفا شوشتر و آبفای شهر گوریه، پس از یک سال مخازن تاسیسات روستای شعیب نبی ، روستای ام ثوره، روستای سری  و روستای چویس شستشو و لایروبی و گندزدایی شده اند.

وی با اشاره به اینکه لایروبی مخازن ذخیره نقش مهمی در کیفیت آب شرب دارد، تصریح کرد: در این عملیاتها که بصورت جداگانه انجام شد 22 روستا با جمعیتی بالغ بر 8 هزار و 170 نفر از آب شرب با کیفیت تری بهره مند شدند.

علیدادی اذعان داشت: در عملیات شستشو و لایروبی اکیپ عملیاتی اداره نسبت به تاسیسات روستای شعیب نبی با 7 روستای تحت پوشش، تاسیسات ام ثوره با 1 روستای تحت پوشش، تاسیسات روستای سری با 5 روستای تحت پوشش، تاسیسات روستای چویس با 9 روستای تحت پوشش  آبرسانی اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در خصوص مشخصات مخازن لایروبی شده گفت: حوضچه تاسیسات شعیب نبی و چویس ، بتنی با ظرفیت ۷۰۰ متر مکعب، ام ثوره بتنی با ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب و سری نیز بتنی با ظرفیت ۴۰۰ متر مکعب  می‌باشد که پس از لایروبی، عملیات کلر زنی در شبکه توسط واحد کیفی مطابق با استانداردهای لازم صورت می‌گیرد.

 تنظیم: راشین نجارپور

 

 

 

(یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳) ۱۳:۰۲
https://www.abfakhz.ir/u/59e
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید