منشور اخلاقی ما اعتقاد داریم که : خدمات ما موجب غنا و تعالی زندگی مردم می شودو روابط بین ما و مردم را تقویت می نماید . کلید رمز موفقیت شرکت در رضایت ارباب رجوع است. ما در هنگام ارئه خدمت به این ویژگی پایبندیم . اعضای شرکت به عنوان ارزشمندترین منابع به حساب می آیند.لذا تردیدی در اثرگذاری پندار و رفتار و کردار آنهادر همه مراجعین نداریم. مطمئنا موفقیت مادی شرکت مورد توجه است ولی ما آن را وسیله ای برای تأمین هدفــــی گسترده تر که ارائه خدمت مناسب می باشد میدانیم. ما همواره با حفظ هویت خود ارزشهای ذیل را که منبع هدایت ما در ارائه خدمت خداپسندانه به ارباب رجوع می شود را فراموش نخواهیم کرد: در هر شرایط به اصول اخلاقی و صفات معنوی پایبندیم. نظم آراستگی وقت شناسی و آمادگی برای ارائه خدمت به ارباب رجوع را از اصول مسلم و قطعی موفقیت خود می دانیم. فرهنگ پاسخگو بودن در مقابل ارباب رجوع را از بسترهای تعالی خود و شرکت می دانیم. رعایت ادب و نزاکت و عدالت و انصاف را رمز بقاء شرکت تلقی می کنیم. این باور ها و ارزشهای اخلاقی تعیین کننده نوع رابطه ای است که ما با ارباب رجوع برقرار می کنیم.