سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ّشرکت آب و فاضلاب استان خوزستان|دفتر تحریریه الکترونیک|دفتر تحریریه الکترونیک - جزئیات خبر

پیام مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس

پیام مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
روز قدس روز اراده هاییست که خون در رگ جهان اسلام جاری و پیکر امت اسلامی را حیاتی دوباره می بخشند تا سرو مقاومت در مقابل دژخیمان و اشغالگران و بدخواهان جهان اسلام شجاعانه ایستادگی کند.
 
امروز رژیم صهیونسیتی و اشغالگر فلسطین که تاریخچه و موجودیتش جز با جنایت و ترور آمیخته نشده وحشت از آن دارد که امت رسول الله صل الله علیه و آله وسلم دلها به هم گره زده و در سایه اتحاد نبوی بنیانش بخشکانند.
 
در فرهنگ انقلاب اسلامی روز قدس فراتر از یک مناسبت و یک روز و یک راهپیماییست؛روز قدس روز ایمان و امید به نصرت و وعده الهیست.
 
بی شک آنان که پرورش یافته مکتب خمینی هستند و در لبیک به فرمان رهبر خویش حضرت آیت الله خامنه ای با جان و مال خویش در مسیر جهاد و شهادت هر کدام «قاسم سلیمانی» شدند،روزی به صهیونیست ها و حامیان منحوسش ثابت خواهند کرد که خرمشهرها در پیش است و روح و جان جهان اسلام بار دیگر از در آغوش گرفتن تمام سرزمین های فلسطین و دیگر اراضی اشغالی تازه خواهد شد. ان شاءالله.
 
اینجانب به نمایندگی از پرسنل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ضمن ارج نهادن به یاد و مقام شهدای مقاومت،شهدای مدافع حرم و دیپلمات های جاویدالاثرمان،روز قدس را گرامی داشته و از خداوند قادر متعال می خواهم جهان اسلام را حول اتحاد محمدی (ص) بر دشمنان خویش خصوصا رژیم منحوس صهیونیستی پیروز گرداند.
 
صابر علیدادی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(پنج شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳) ۱۸:۳۸
http://www.abfakhz.ir/u/54e
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید